Saturday, February 15, 2014

प्रेम पत्र- दाहाल पृथकको




मेरी प्रियसी........................

आज प्रणय दिवस । 

सेतो खाली कागजमा पोखेको मनको भाव त्यो पनि तिम्रै समिपमा बाचन गर्ने अवसर पाएको छु । जुन साहस आज मलाइ यो प्रणय दिवसले थपिरहेको अनुभूति गरिरहेको छु । जुन कुरा तिमीलाई २ वर्ष पहिले नै भन्ने बिचारमा थिए तर त्यो साहस मैले जुटा उन सकिरहेको थिन जुन आज भन्न गै रहेको छु 
। त्यो भाव यहिँ प्रेम पत्रमा थोरबहुत समाबेस गरेको छु । तिमीलाई म मन पराउछु वा जीवन साथी बनाउन चाहन्छु र तिमीले पनि मन पराउछौ लाग्छ । तर यहाँ ठुलो पर्खाल खडा भएको छ । यसले हामी दुबैलाई जलाई रह्यो समय तर पनि यी कुरा हमी दुबैको मुटुको कुनामा थिचिएर / पिल्सिएर रहन बाद्य छ भन्नु आबस्यक छैन मैले ।

 तिमीले नै सबै बुझेकी छौ, तिमीलाई पनि हरेक किसिमका समस्या छन्, घर परिवार/ आफन्त/ इस्टमित्र/दाजु भाइको कुरा अनुसार चल्नु पर्ने पनि होला । त्यसलाई मा पनि स्विकार्चु । यदि यस्तो छ भने केहि दिनको समय लिएर तिमीले मलाई yes वा no भन्न सक्छौ । जिन्दगी कुनै खेल होइन सोचेर भन, भन्नु पनि जरुरत ठान्दछु । त्यहिँ पनि तिमि अबुज कहाँ छौ र ! हाम्रा ति भुतकाल हरु जो समाएको दृष्टिमा तर मेरो दृस्टी वा नजरले यति देखिरहे छ/देखि नै रहने छ तिमि हामी बिचका इसारा, मानो भाबको भुजल्को भने हरदिन/ हरपल/हर्क्षन आइनै रहेको छ र तिमीले यदि मलाई यदि रुचाउन वा स्वीकार्न सक्दैनौ भने पनि ठिकै छ कसैको डर वा करकापमा माया हुदैन यदि no भन्छौ भने पनि खुसिनै रहेको सिर गर्ने छु /हुनेछु । माया हामी दुइजना भएर जिन्दगी जिउदा मात्र आबस्यक पर्ने बस्तु होइन तिमि र मा जीवन साथी नभयपनि साथी त्यो पनि सदैब हुने छौ । भैरहनेचौ । यो तिम्रो समू मा प्रति बद्दता पार्न चहन्छु । अब डिसिजन लिने काम तिम्रो हातमा छ । मा गरिब छु र तिमि पनि मद्यम बर्गकि नै एक स्वस्च मन भएकी युवती हौ ।

 यो पनि मलाई थाहा छ जहाँ तिमीलाई मैले माया गर्छु/ गरिरहने छु जसमा मेरो साथ र माया रहिरहने छ र त तिम्रो उतर्को अपेक्षा गरिरहेको छु ।

 अन्त्यमा ........................ तिमि अहिले जहाँ भएपनि फेरी भने माया गर्छु तिमीलाई ! नग्च तिमिपनि माया गर्छु मलाइ !आब बाकी डिसिजन तिम्रो हातमा छ र यो पत्र तिम्रो लागि मेरो प्रेम पत्र पैलो हो !
 साथै मेरो प्रेम पत्रलाई समाप्त हुन लागेको कुराको अबगत गराउदै यो पत्रको जवाफको प्रतिक्षामा बसिरहनेछु/पर्खिरहने छु/ अनि बाटो कुरी रहनेछु ।
 म निदाएको समयमा पनि मेरो तन्तुले त्यो बाटो हेरी नै रहने छन् जो तिम्रो पत्र वा मेरो प्रतिउत्तर त्यो पनि सकारात्मक बनेर आओस, बिचर गरेर जुन कुरो लाइ सम्झिएर जिन्दगीको कुनै पनि समेमा पछुताउन नपरोस !

कामना मेरो कामना, कनी सुभकामना !!!!!!!! 


उही: प्रेसक,
 हरिस्चन्द्र दाहाल [पृथक्]
 बडहरे ९, खोटाङ्
 हाल. मैतीदेवी काठमाडौँ, नेपाल

No comments:

Post a Comment